miercuri, 17 decembrie 2014

Mic jurnal de calatorie sau de ce e Cristina un dezastru ...
Se facu asa de-o calatorie de doua saptamani la Suceava , bagaje ..pregatiri etc. Merg cu prietena/colega mea Andreia cu masina . Plecam asa pe la o dupa amiaza insorita , acasa las chef maxim ( ziua nevestii , nah!) asa ca imi iau avant fara prea mare chef ... Pe drum da-i trancaneala cu madame Cozmescu ... aveam ceva vreme de recuperat la capitolul asta ( si noi ca fetele ) mai o poza - stai , cozmeasco , ca-mi intra copacul in cadru ! mergi mai incet sa nu fuga soarele...de-astea..
Ajungem intr-un final si la destinatie : Suceava ! Pfii , lipsa mare de tot de indicatoare , ne-am invartit un pic pana sa ajungem la hotel dar , fete descurcarete , am ajuns. Bagaje ca pentru femei ( hihihi ) scrutam nitel imprejurimile - urat , calea ferata si gara peste drum , la 100 metri incepea un mare camp , dar hai sa ne cazam . Buun , luam o parte din sifonier in spate , urcam niste trepte si ce-mi vad ochii ? Bai frate , o petrecere tematica in restaurantul hotelului - Halloween , bostani lobotomizati , urecheati , dintati si toate alea... in interior , lume costumata haios , in special copiii care aveau niste costume super frumoase...eu , cum ma stiti , nu refuz o asemenea priveliste si ma las total , dar total absorbita de niste efecte interioare - hartii foarte subtiri care dadeau impresia de foc si flacari in combinatie cu niste suflante ce le miscau in sus si ceva lumini foarte colorate . Eu : maamaa ce fain , zici ca arde , nu alta ! Si ma uitam la un nene de care mi-era tare mila ca statea in maneca scurta si afara era destul de frig....saracul , cred ca s-a incalzit rau , sper sa nu raceasca...
Si uite-asa , sub auspiciul atator ganduri si imagini plus oboseala de pe drum , PLUS bagajele in multistrat pe umeri , spate , maini .... imi fac un avant militaresc siii BUUUUM !!!!! Negru si tacere - de fapt nu chiar tacere ca se auzea muzica din interior dar cumva nu mai auzeam eu nimic... Deodata imi crapa capul in mii de bucati ( ce dracului s-a intamplat ?!? ) Cozmeasca mea ba rade , ba spune : doamne ! Alternativ asa...io buimaca maxim . Deodata se limpezeste tot : Am intrat cu fatza in geam !!!! Mi-am pierdut capul in atatea detalii ca eu intram in hotel prin geam !!! Deci nenea ala nu statea in frig..aha...la naiba , ma doare de mor si-mi da sangele buluc pe nas si eu tot la nenea ma gandesc ...
Da , imposibilul s-a produs , mi-am rupt nasul in geamul de la hotel. De cate ori am vazut faze de astea - in special pe la televizor la cascadorii rasului - imi ziceam : idioti ! chiar nu vad pe unde merg ? Eh... revizuim nitel atitudinea fata draga , ca uite... karma te loveste cand te astepti mai putin .
Buun , intram noi repede la receptie ( de data asta a deschis Andreia usa , la mine era clar ca nu e ziua mea norocoasa ) si doamna de la intrare zambitoare toata : buna seaa ... aaaoleu , ce-ati patit ?? Hmm.... chiar vrei sa stii ? Imi aduce repede gheata sa-mi pun pe nanaul care deja se umfla si ma durea ca naiba , printre sange si suspine zic si eu un buna seara , ma asez nitel , imi revin si zic si eu cum ma cheama . Si mai si glumesc - ma cheama Cristina Rusu si cred ca am dovedit ca stiu sa-mi fac o intrare ! Doamna imi da sfaturi sa nu-mi suflu nasul sa nu ma invinetesc sub ochi ( a patit ea asa intr-un accident ) si binevoitoare imi zice ce sa nu fac ... eu , inlacrimata inca mai mult fara sa vreau , ii zic sa nu-si faca probleme ca nu suflu , curge singur si-asa...
Asaaa...urcam in camera . Doua etaje ca altfel nu era povestea faina . Ajungem , dam un ochi rapid si critic : mda ... curat , dragut , cam mic dar nu-i bai ca oamenii buni incap oriunde Cozmeasca mea deschide televizorul...nimic. Nu merge asta , bai , ce facem ? Incercam sa ne descurcam...doar ca nu ne-a iesit . Sunam la receptie , vine cineva sa vada care-i baiul... nu stiu ce are , n-am patit niciodata asta ! Haahahahahah...am venit eu , asa ca asteptati-va-ti la toate neasteptatele !!!! Gaseste buba pana la urma si gata , fericire : avem teveu !
A doua zi dimineata , scularea devreme rau , sun la restaurant : nimic . Sun la receptie si cu vocea stinsa si cred ca ( sper ca ) am vorbit in limba romana , cer o cafea . Imi pare rau , zice doamna , dar restaurantul deschide peste o ora...(ehehehe... normal ! ) asa ca bag o tigara cu ceva suc ..afara , pe balcon . Va jur ca am avut o senzatie super nasoala cand am vazut cum se aduna un trilion de ciori prin zona aia... se crapa de zi , semi intuneric , un frig ... si incepe filmul de Hitcock...sau cum ar zice Jan ( asta e tata , dar asa ne zicem noi ca prietenii -pe numele mic ) : Doamne , Maica Domnului , uite cate ciori !
In fine... mai trec vreo doua zile , intre timp mi-am cumparat cafea si-mi faceam eu singura cafeaua dimineata in camera , la cana electrica a prietenei mele ( intre timp tovarasa de camera ) . Totul bine si frumos pana cand intr-o dimineata cand scot cana din priza : POOOOC!!!! Bubuie priza siiii...... iau lumina pe tot etajul !!!!! Sa mor io daca nu ma simteam ca-n ''Singur acasa'' Evident , chem pe tanti de la receptie , ii zic ca am scos ceva din priza si mi-a bubuit si imi pare rau , dar nu mai e curent la etajul 2 . Normal , n-a mai patit asta niciodata . Sa-i aduc aminte cateva chestii de la venirea mea acolo ?? Helloooo.... e vorba de mine , asa ca fiti deschisi la minte maaaxiiim !!!! Dupa vreo jumate de ora vine si electrica pe fir , totul se termina cu bine , asa ca sa incepem o noua zi !
Si uite-asa , ne-am distrat si prin Suceava , aaaaaa...acolo nimeni nu stie nimic ... cred ca ei nu sunt de-acolo ! Unde e politia ? Nu stiu ! Unde e un BCR? Nu stiu ! Unde e un internet cafe ? Bwahahaha...aici am primit niste indrumari de-am vizitat jumate de Suceava , dar va zic eu : nu este
Asa ca ...abia astept sa mai plec pe undeva ...sper ca distractia nu se opreste aici !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu